Friday 18 March 2016

WEDDING





Assalamualaikum.. 

Ambik gambar orang kahwin bukanlah satu kerja part time yang aku buat kerana aku tidak berminat dengan kerja ni walau sudah ada sedikit skill ambik gambar. Kebanyakan gambar perkahwinan yang aku ambik hanyalah apabila diminta dan diberi kepercayaan oleh pengantin. Kesemuanya pengantin yang suruh aku ambik gambar mereka kahwin adalah anak-anak saudara aku sahaja. Walau bagaimanapun, aku cuma tolong ambik gambar semata-mata manakala edit dan jadikan photo album adalah tanggungjawab pengantin sendiri yang lakukan di kedai Photo. Walaupun aku seorang amatur dalam bidang ambik gambar, tapi kalau pandai edit tetap cantik macam orang pro. Kadang-kadang, photoghrapher yang abik gambar orang kahwin bukan hebat sangat pun.. banyak jugak gambar yang di snap ke laut walaupun bayaran yang dikenakan kepada pengantin sama level dengan Saiful Nang. 

Oklah.. di sini aku kongsikan sedikit gambar-gambar kahwin yang aku ambik sebagai koleksi entri blog aku. Perhidmatan yang diberi adalah PERCUMA.

MAJLIS PERKAHWINAN ADIK BERADIK AWIE & SYAIROL. ( ANAK KAK LONG AKU )

































MAJLIS PERKAHWINAN ANAK BUAH AKU UDEEN ( TARIKH : LUPA )

































MAJLIS PERKAHWINAN ANAK BUAH ISTERI AKU NOR AZLIN 























































Oklah kot.. amatur ambik gambar kahwin dan tak dikenakan apa-apa bayaran kira boleh lah. Kawan aku yang semi pro ambik gambar orang kahwin dia charge RM800 untuk upah ambik gambar saja. Tidak termasuk buat photo book dan editing.

Perkahwinan Mohd Saiful Zamir 25 ogos 2018.. Kelaboran Tumpat




















































































































No comments:

Post a Comment